Servicio de Apoyo a la Gestión y Continuidad Asistencial - NOU
Kudeaketa Laguntzeko eta Laguntzaren Jarraitutasunerako Zerbitzua
Kudeaketa Laguntzeko eta Laguntzaren Jarraitutasunerako Zerbitzuak sostengua ematen die Nafarroko Ospitale Unibertsitarioko zerbitzu eta unitate klinikoei eta zuzendaritzari, honako alderdi hauek sustatzeko: kudeaketa klinikoa, oinarrizko osasun-laguntzarekiko koordinazioa, arta-prozesuen hobekuntza eta osasun-estrategia korporatiboen hedapena.
NOUko G pabilioiko lehenengo solairuan dago eta lanbide eta estamentu anitzekoa da.
Zentroaren organigraman Zuzendaritza Asistentzialean kokatzen da.
Kontaktua: gesclinchn@navarra.es
Irailaren 3ko 171/2015 Foru Dekretuak definitzen ditu bere eginkizunak (foru dekretu horren bidez onetsi ziren Osasunbidea-Nafarroako Osasun Zerbitzuaren Estatutuak). Bi atal ditu, 54/2016 Foru Aginduaren bidez sortuak: Estrategia Korporatiboak Ezartzen Laguntzeko Atala eta Antolaketa Berritzeko eta Prozesuak Hobetzeko Atala.
Bere eginkizunak dira aholkularitza eta laguntza metodologiko eta operatiboa eskaintzea honako arlo hauetan:
- Eria artatzeko prozesuak hobetzea.
- Unitate edo zerbitzuaren plangintza, programazio eta antolaketa operatiboa.
- Zerbitzuan osasun emaitzak hobetzeko estrategiak hedatzea.
- Unitateko edo zerbitzuko plan estrategikoak eta kalitatearenak garatzea.
- Zerbitzuen zorroa zehaztea.
- Ikerketa eta prestakuntza planak garatzea.
- Giza baliabideetan eta bitarteko teknologikoetan dauden beharrak aztertzea.
- Unitate klinikoen antolaketa eta funtzionamendua.
- Unitateen kontratu programak egitea.
- Jarduera eta osasun emaitzak ebaluatzea.
- Prozesuen kalitateari eta efizientziari buruzko adierazleak zehaztea.
- Informazio-sistema operatibo klinikoen eta kudeaketakoen eskakizunak.
Bere jarduera nagusiak honako alor hauetan biltzen dira:
- Kudeaketa klinikoa. Kudeaketa klinikoko ereduak diziplina anitzeko unitateetan. Kudeaketa klinikoa planifikatu eta ebaluatzeko tresnak. Oinarrizko osasun laguntzaren eta laguntza espezializatuaren koordinazioa.
- Kalitatea eta ziurtagiriak/akreditazioak
- Paziente kronikoen arreta
- Ikerketa, berrikuntza eta prestakuntza.
- Pazienteen eta barneko bezeroen pertzepzioa. Pazienteen esperientzia.
- Pazienteen segurtasuna.
- Telemedikuntzaren eta kudeaketa-integratuko sistemen garapena